06 maj 2009

skrev finska provet idag.
och jag tror t.o.m. att jag får godkänt.
om jag får det så är jag värd nån belöning.
haha.
nu har man en ''trevlig'' vecka framför sig.
downsides :
fredag - geografi prov
lördag - sockholm.
(nästa vecka):
tisdag - samhällskunskaps prov.
torsdag eller fredag - svenska prov.

Ough. allt blir bara tyngre.
hur kunde jag missa allt detta förut?
så nära men ändå så långt bort.

I wish that you would see,
that all i need is you.

mm... det skulle ju underlätta.
vågar inte berätta.
varför är jag så jävla feg ?
det skulle ju kunna gå bra.
men antagligen inte med min tur.


idag skrev jag finska prov klockan tolv,
for hem och käkade något,
och sedan till jonas och färgade hans hår,
nicenice.
Sedan ringde toni så for jag och jonas till julle.
lika livat som vanligt var det,
toni och julle kan ju inte riktigt vara tysta. ehehe.
inte för att jag har något emot det.
man kan inte tänka så mkt då.
trevligt att dom pratar med mig igen ivf (Y)
sen for jag och jonas till jonas ett tag till,
nu ikväll har jag vart med simon och simon,
först på äventyr på algrundet,
stenkastning,
bök, och annat mysigt.
sedan ner till parken och parkoura ( stavning? )
efter det for vi hem till mig och glodde en film,
mer bök,
och sedan körde jag ut dom.
trevligt trevligt.
fast nu sitter jag här igen,
jag och mina tankar.
försöka få bort dom någon ?
orkar inte längre.
med tankarna alltså.

eheh, kunde bli fett konstigt annars
eller nå.
jaaaaaaa.
adda msn ; peeeeetra_@hotmail.com

3 kommentarer:

johanna sa...

petra vi MÅST träffas nån dag!
typ flera år sen jueeee! <3



hoppas de här funkar nu -.-'

Isa sa...

Petra din loemsk! Busa med mig så fort som möjligt så slipper vi båda tänka på allt elände. Haha. Puss på dig g1000 (tusen gäddor)

Simon sa...

Parkoura faktiskt (a) :D:D:D