10 maj 2009

Igår var jag till Stockholm,
med Jonas, Boman och Julle.
Vi hade det nog riktigt trevligt,
ivarjefall enligt mig.
Fick ihop en fin liten låt.
Dumpade Benny.
Fick reda på en massa skit.
Skrattade bort det hela.
Och flummade som fan på båten.
Tack för en trevlig dag!

jag är alltid tryggast när du är så nära.

Idag vaknade man sent,
och har inte gjort så mycket idag.
Tänkt igenom en massa saker.
Skall jag våga berätta det eller inte?
pff.. jag är en fegis..
I varje fall, så var jag och såg på film med isa och bjög.
Det var också rätt trevligt.

Imorgon är det skola igen,
pallaa.
Orkar verkligen inte.

ibland känner jag mig bara så jävla tom.
jag behöver dig,
mer än någon annan.

1 kommentar:

Isa sa...

om du menar vad jag tror du menar med "berätta" så jo det ska du, men vänta lite till ännu!