07 maj 2009

Jaha, där for det finska provet åt fan.
det som kändes så bra..
men det ska tydligen vara helt omöjligt,
får ivf göra om det muntligt.
klarar jag det inte då så vet jag fan vad jag gör.

Imorgon ska jag klippa mig, tänkte hänga på stan,
någon som vill ses ?
sedan på lördagen åker jag till Stockholm,
båmaT hänger väl på ivarjefall.
får väl se vilka till som joinar.
det kommer nog bli rätt så trevligt,
oavsett vad syftet är.

Nu har jag äntligen börjat få liv i den här bloggen,
det är fan otroligt,
nu när jag inte orkar med något annat så orkar jag med det.

och, haha, idag skulle jag vara med Cim.
så jag kör ut till saltvik bara för att komma på att hon är i finnström,
då kör jag ju självklart dit,
men tror ni inte att jag lyckas köra fatalt fel.
jag körde och körde och körde,
helt plötsligt tog det stopp,
återvändsgränd,
jaha tänkte jag och vände å började köra tillbaka,
men då hittar jag inte vägen jag kom på .
tillslut messar Cim och frågar om jag dött,
sen beskrev hon vägen för mig så hittade jag till slut fram,
efter att ha kryssat igenom hela finnström,
halvvägs ut till geta och tillbaka.
nog är man duktig nog (Y)



nu skall jag sova, godnatt!!
ring eller messa mig något imorrn om ni vill ses i stan :D
pusssssssss, 04573427193 <3

1 kommentar:

pppim sa...

HAHAHAHAAHHAA, ja jävlar vilket lokalsinne du har pppeter 8-)