19 december 2008

uppdate.

nu har jag vart på middag hos isa,
julle lucke simon isa johanna sigrid och jag var där å käkade.
vi käkade tortillas och sån skit.
efteråt kom emma å miia , då vart det lite flumm, som vanligt .
haha, efteråt for jag å julle hem till julle och nojsade lite.
och här är jag fortfarande fast. fast inget större fel de heller.
vi har spelat monopol med jocke,
så kom johanna å simon hit å nojsade lite,
bra de eftersom julle inte har så stor koll på sina tomter.
de slutade med att jocke vann eftersom vi båda andra gav upp.

och imorrn är det tävling, önska mej lycka till.
brukar behövas.
äh, vi får hoppas det går bra ivf.

ja en sak är säker, mina vänner är bäst.
vi har alltid kul åsådär.
så första dan på jullovet har vart lyckad.
hoppas resten blir bra, även fast gulle åker på tisdag. * sadface *
men han blir inte borta så länge. tur det..
haha, sov gott. :)

Inga kommentarer: