21 december 2008

christmastime

Oj herregud vad tiden går snabbt.
tre dagar kvar till julafton, och tiden bara flyger förbi.
jag har inte ens fixat klart dom sista julklapparna ännu,
stressigt kommer det blir alltså.
blev just inhyrd som jultomte till någge kids som jag inte vet vem är..
får väl se hur det går med det. hehe.
hela dagen idag har väl iprincip spenderats hos gulle,
har inte haft ork till så mycket annat egentligen.
har dragit på mig en förskylning och är ordentligt täppt i näsan.. usch.
eller jag var ju i och för sig och tävlade idag, och sen ikväll var jag en sväng via bion och hälsade på cim.
nån som har lust att gå på twilight med mej nån dag?
eller har alla sett den?

två dagar kvar så åker gulle. blir antagligen till att sova hos honom imorrn,
bara jag orkar städa rummet så. haha.
men det fixar sig, har ju hela lovet på mig.
någon som har lust att ses på jullovet ? duh. .
ska försöka hitta tid till alla som har lust



sov gott.

1 kommentar:

Anonym sa...

blev just inhyrd som jultomte till någge kids som jag inte vet vem är..
får väl se hur det går med det. hehe.
HAHAHA så va de jag! asså ja döör av skratt varje gång ja tänker på att DU va vår tomte!